Na świecie są ponad 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 17.01.2017, 10:01


Kategorie: Aktualności

GAMR, Pierwszoplanowy szkatuła inwestycyjny ETF skupiający się na rynku gier wideo, opublikował ciekawą infografikę, prezentującą historię rozwoju elektronicznej rozgrywki. Zebrano na niej Garść interesujących danych, związanych chociażby z liczbą graczy na świecie, sprzedażą poszczególnych konsol Zali też rynkiem cyfrowej dystrybucji. Opublikowane informacje mają oblicze poglądowy i niekoniecznie w 100% oddają Duch faktyczny, Wątpliwość mniej więcej pokazują, Jeśli się ma branża gier wideo.

Przegląd najciekawszych informacji zacznijmy od liczby graczy z podziałem na poszczególne regiony. Ogółem na świecie są Nad dwa miliardy osób interesujących się elektroniczną rozrywką. Aż połowa z nich pochodzi z Azji a również Oceanii i Australii. Na drugim miejscu wylądowały Ameryki (407 milionów graczy), później Europa z 337 milionami, a na końcu Przyległy Wschód i Afryka (301 milionów).


Liczba graczy na świecie. Użyte na infografice Widoki pochodzą od firmy analitycznej Newzoo. - Na świecie są Więcej niż 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR - wiadomość - 2017-01-18
Liczba graczy na świecie. Użyte na infografice Rekordy pochodzą od firmy analitycznej Newzoo.

Coraz więcej z nas korzysta z dobrodziejstw cyfrowej dystrybucji, której obecna wartość szacowana jest na 61 miliardów dolarów, z czego 32 miliardy przypadają na Gospodarka gier komputerowych, 25 miliardów na urządzenia mobilne, a 4 miliardy na konsole.


Wartość rynku cyfrowej dystrybucji na poszczególnych platformach sprzętowych. Użyte na infografice Możliwości pochodzą od firmy analitycznej SuperData Research. - Na świecie są Z okładem 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR - wiadomość - 2017-01-18
Wartość rynku cyfrowej dystrybucji na poszczególnych platformach sprzętowych. Użyte na infografice Tytulatura pochodzą od firmy analitycznej SuperData Research.


Rozwój cyfrowej dystrybucji w USA w latach 2010-2014. Użyte na infografice Możliwości pochodzą od firmy analitycznej NPD. - Na świecie są Powyżej 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR - wiadomość - 2017-01-18
Rozwój cyfrowej dystrybucji w USA w latach 2010-2014. Użyte na infografice Perspektywy pochodzą od firmy analitycznej NPD.

Cyfrowa Dowóz na komputerach i urządzeniach mobilnych grami free-to-play stoi. Na infografice opublikowano przychody 10 najpopularniejszych produkcji 2015 roku na obie platformy sprzętowe. W przypadku komputerów przyniosły one 6,3 miliarda dolarów przychodu, z czego aż 70% wygenerowały darmowe produkcje z mikropłatnościami, a Chociaż 10% normalne, płatne tytuły. Z kolei na smartfonach i tabletach 10 najpopularniejszych gier odpowiada W czasie 6,2 miliarda dolarów przychodu i wszystkie z nich to pozycje free-to-play.

Najwięcej pieniędzy na gry wydają posiadacze smartfonów i tabletów. System gospodarczy Ów rozrasta się w Dużo szybkim tempie, Mankament i granie na komputerach osobistych cały Czasy się rozwija. W przypadku gier na konsole stacjonarne i przenośne Słowo jest o spadającym zainteresowaniu, choć Jeśli widać na poniższej grafice, Postępowanie Ów przebiega powoli.


Wydatki konsumentów na gry. Użyte na infografice Możliwości pochodzą od firmy analitycznej App Annie. - Na świecie są Przeszło 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR - wiadomość - 2017-01-18
Wydatki konsumentów na gry. Użyte na infografice Możliwości pochodzą od firmy analitycznej App Annie.

Naturalnie to Wcale wszystkie informacje opublikowane w raporcie – pozostałe szczegóły dotyczą chociażby graczy w USA Azaliż też sprzedaży konsol, Skądinąd w tym ostatnim przypadku należy uważać, gdyż Namiary pochodzą z serwisu VGChartz i Takiego są Odsprzedaż aktualne.


Tagi: gry na świecie analizy i badania branża gier dystrybucja cyfrowa dystrybucja cyfrowa vs tradycyjna rynek gier wideo rynek konsolowy wyniki finansowe
Zostaw komentarz: